Zilveren Businessclub-entree voor DKB

TERSCHUUR – DKB, Partner in Foodsolutions heeft zich aangesloten bij de Businessclub Sparta Nijkerk. De nieuwe Zilver-sponsor is bij velen beter bekend als De Korrel Beheer BV uit Terschuur.

De bedrijven ECS Paneermeel Industrie en MasterMix zijn sinds kort verenigd in één holding: DKB, Partner in Foodsolutions. ECS is producent van grote volumes paneermeel in diverse groottes en kleuren. Deze fabriek is volledig geautomatiseerd en wordt op dit moment bediend door twee mensen per ploeg. ECS produceert aaneengesloten van maandagnacht tot vrijdagavond. MasterMix is de mengerij waar onder meer kruiden- en paneermengsels, sauzen, batters en (patat)coatings worden geproduceerd die voornamelijk bedoeld zijn voor de vis-, vlees-, aardappel-, pluimvee-, vega- en snackindustrie.

Meest recente ontwikkeling (1 november 2023) is dus de naamswijziging, maar DKB is daarnaast momenteel volop bezig met de verbouwing van het nieuw aangekochte pand naast de reeds operationele paneermeelfabriek op de Landweer in Barneveld. Hier zal MasterMix zich vestigen zodat het bedrijf beide takken op één locatie samenbrengt. Overigens zal ook de productielocatie in Terschuur operationeel blijven.  Het kantoor verhuist mee naar Barneveld. Naast de uitbreiding voor MasterMix is men tevens drukdoende met de uitbreiding van de paneermeelfabriek (ECS). Met de verhoging van de productiecapaciteiten is DKB klaar voor de toekomst!

Vanuit haar werkmaatschappijen is DKB al langer lokaal zeer betrokken. Zo zijn zij de trotse hoofdsponsor van VV Terschuurse Boys en KV Revival, maar dragen zij ook bij aan andere verenigingen. DKB spreekt de wens uit dat Sparta Nijkerk snel Tweede Divisie voetbal speelt.

www.dkbfoodsolutions.com

Geplaatst op: 11-02-2024