Van Hemert Hoveniers partner in tuinonderhoud

Na zes jaar vakkennis te hebben opgedaan, startte Aron van Hemert vorig jaar zijn eigen hoveniersbedrijf. Inmiddels mag hij menig inwoner van de regio tot zijn klantenkring rekenen. Maar ook bedrijven weten hem steeds beter te vinden.

Van Hemert Hoveniers biedt een totaalpakket aan tuindiensten. Of het nu gaat om regulier onderhoud of het ontwerpen en aanleggen van een nieuwe tuin. “Voor de zakelijke markt werken wij met onderhoudscontracten voor het periodiek onderhoud, waarin de gewenste frequentie en taken worden vastgelegd”, vertelt Aron. “Zo blijft de zakelijke buitenruimte het hele jaar door in optimale conditie, of het nu gaat om bladverwijdering in de herfst, onkruidbestrijding in de zomer of aanleg en onderhoud van bestrating. Wij hebben alle benodigde expertise en apparatuur in huis.”

Duurzaamheid
Met een verzorgingsgebied van 35 kilometer werkt Van Hemert Hoveniers voor een brede klantenkring. Duurzaamheid staat daarbij hoog in het vaandel. “Wij werken met elektrisch materieel om CO2-uitstoot te minimaliseren. In een zakelijke omgeving wordt dat ook gewaardeerd vanwege de geringe geluidsoverlast. Steeds vaker worden we gevraagd voor sedumdaken en geveltuinen. Ook dit behoort tot de mogelijkheden. We denken graag met onze klanten mee over kwalitatief tuinonderhoud en duurzame oplossingen.”

www.vanhemerthoveniers.nl

Geplaatst op: 08-04-2024