LED-boarding op het hoofdveld Sparta Nijkerk

Promotie en communicatie rondom de wedstrijden is enorm belangrijk. De wedstrijden van ons eerste elftal worden door veel voetliefhebbers bezocht (gemiddeld 1.000) en tijdens belangrijke wedstrijden zelfs meer dan het dubbele. Tijdens onze wedstrijden voor de KNVB-beker, als wij spelen tegen de grote profclubs, tikken we zelfs ruim 3.500 toeschouwers aan. Een unieke kans voor ondernemers in de gemeente Nijkerk. Als BusinessClub Sparta Nijkerk bieden wij ondernemers graag de mogelijkheid hun naamsbekendheid te vergroten of marketingacties te ondersteunen.

Vanaf het nieuwe voetbalseizoen introduceren wij daarom LED-boardingreclame op het hoofdveld. Dit biedt u de mogelijkheid uw bedrijfsnaam bekend te maken bij de toeschouwers van een wedstrijd (min 14 x per wedstrijd) maar komt ook prominent in beeld bij tv-opnames door de regionale omroepen, en bij belangrijke wedstrijden, soms door de grote landelijke omroepen. Uw bedrijfsnaam komt op de boarding zoals u dat zelf wilt. Ook kunt u zelf bepalen welke lengte u wilt gebruiken. Wij hebben verschillende mogelijkheden van één wedstrijd tot een heel seizoen. Het stelt bedrijven in staat om hun logo’s, slogans, aanbiedingen en andere promotionele inhoud op een aantrekkelijk manier te tonen.

Bovendien kunnen sponsoren en ondernemers profiteren van de flexibiliteit van LED-boarding. De content kan gemakkelijk worden aangepast of geüpload, waardoor het mogelijk is om verschillende mogelijkheden te tonen op verschillende momenten. Dit maakt het ideaal voor het promoten van speciale aanbiedingen, evenementen of ander marketingacties.

Als sponsor of ondernemer bij Sparta Nijkerk kunt u niet alleen genieten van de voordelen van led-boarding, maar wordt u ook onderdeel van onze hechte gemeenschap van supporters en sponsors. Wij bieden diverse sponsormogelijkheden en pakketten aan die aangepast kunnen worden aan uw specifieke behoeften en doelen. Neem contact met ons op en ontdek de talloze mogelijkheden om uw naamsbekendheid te vergroten. Wij staan klaar om samen te werken en uw merk naar nieuwe hoogten te brengen.

Misschien wilt u eerst eens kennismaken met het inmiddels zeer bekende Middagje Sparta Nijkerk. Dan nodigen wij u samen met een collega of kennis  geheel vrijblijvend uit als onze gast, op zaterdag 18 mei bij onze laatste thuiswedstrijd dit seizoen Sparta Nijkerk – DVS 33 Ermelo. Het lijkt ons leuk om kennis te maken.

Sportieve groet,

Rijk Veer