Van Mossel Autolease tekent sponsorcontract met Sparta Nijkerk

NIJKERK – Van Mossel Autolease in Zwolle kiest regionaal voetbalclubs uit om te ondersteunen. Naast sponsor is de onderneming hoofdsponsor van Kozakken Boys, maar bijvoorbeeld ook lid van de businessclub van Berkum en HZVV. Sparta Nijkerk is er trots op om Van Mossel Autolease te verwelkomen in de businessclub.

Van Mossel Autolease Zwolle is onderdeel van Van Mossel Automotive Groep, de grootste automotive groep van Nederland. Met ruim 75.000 leaseovereenkomsten, een huurvloot van 5.000 voertuigen, 70 eigen dealers (waaronder Kia Van Mossel Amersfoort en Harderwijk) en eigen schadebedrijven is de onderneming in staat klanten volledig te ontzorgen. Van Mossel Autolease kiest met acht vestigingen bewust voor een regionale klantbenadering.

Igor van Gelderen, accountmanager en woonachtig in Hoevelaken, is dan ook erg content over de samenwerking. “Wij zijn trots om onze naam te mogen verbinden aan Sparta Nijkerk en vinden het mooi dat wij de businessclub mogen versterken.”

www.vanmossel.nl

Geplaatst op: 25-04-2019