Molitli Interieurmakers introduceert nieuwe vloer

NIJKERK – Maak kennis met Molitli Pavimento, een mooie doorontwikkelde design betonvloer met betere eigenschappen dan de bestaande betonvloeren.

Een prachtige vloer op je werkplek voor een scherpe prijs. De voordelen van de Pavimento vloer? Die zijn legio: een luxe afwerking, authentieke uitstraling, negen topkleuren, extra mat, dunne laag van 2/3 mm, voegloos, makkelijk schoon te houden, perfect in combinatie met vloerverwarming, past door de verschillende kleurmogelijkheden bij iedere stijl. Deze vloer is heel geschikt voor horeca, kantoren en winkels. “Een mooie aanvulling op onze bestaande collectie vloer- en wandafwerkingen. En echt een vloer die je werkplek een uniek karakter geeft.”

Molitli Interieurmakers biedt een totaalpakket aan advies, ontwerp en realisatie. Dit kan gaan om je nieuwe keuken of badkamer, meubels op maat, complete interieurs of volledige verbouwingen en alles er tussenin. “We hebben een stuc- en staalatelier waar diverse wand- en vloerafwerkingen worden ontwikkeld. Een timmeratelier waar meubels op maat worden gemaakt en een stijlatelier waar interieurplannen worden bedacht en (3D)ontwerpen worden gemaakt. Ons team van vakmensen bestaat onder meer uit interieurbouwers, bouwbegeleiders, installateurs, schilders, decorateurs, interieurarchitecten en stylisten. Deze mensen werken graag samen, zodat zij efficiënt en in een prettige sfeer aan de slag gaan en de klant van A tot Z ontzorgen. Dat gemak wordt door steeds meer ondernemers ontdekt.”

www.molitli-interieurmakers.nl

Geplaatst op: 25-04-2019