Techo nieuwe bronssponsor Sparta

NIJKERK – Businessclub Sparta Njkerk verwelkomt een nieuwe sponsor: Techo Schilderwerken. Eigenaar Jeroen van Koot koos voor brons.

Jeroen ging in 1998 van start met zijn schildersbedrijf. Vijf jaar geleden kwam hij in aanraking met spanplafonds en veranderde hij zijn bedrijfsnaam in Techo. “We hebben dit gedaan om verwarring te voorkomen”, vertelt hij. “Zo is het duidelijker dat we naast schilderwerk ook de installatie van spanplafonds doen. En dan gaat het om spanplafonds met lichtoplossingen en een eventueel lichtplan, akoestische oplossingen voor bijvoorbeeld galmende ruimtes; kortom, alle soorten spanplafonds, met of zonder print.”

Bij Techo kunnen klanten bovendien terecht voor alle soorten schilderwerk, stucwerk, en timmerwerk. “We werken voor VVE’s, bouwbedrijven, aannemers en particulieren in de nieuwbouw, verbouw en renovatie.”

De onderneming heeft een showroom op de Riddererf 11K in Nijkerk. Voor bezichtiging van de showroom kunnen belangstellenden een afspraak maken via 06-54372039 (bellen, app of sms) of via info@techo-spanplafond.nl en info@techo-schilderwerk.nl.

www.techo-spanplafond.nl
www.techo-schilderwerk.nl