Sponsorhome krijgt naam van hoofdsponsor

NIJKERK – Onlangs werd het sponsorhome van Sparta Nijkerk officieel omgedoopt tot ‘Van den Tweel Vastgoed Businesshome’.

Bij de club is het gebruikelijk dat de naam van de hoofdsponsor wordt verbonden aan de ruimte waar de leden van de Businessclub elkaar rond wedstrijden treffen. Nadat Sparta Nijkerk en Van den Tweel Vastgoed onlangs een vijfjarige verbintenis overeenkwamen, werd het Businesshome dus officieel omgedoopt.Afgelopen juni plaatste Gerard van den Tweel zijn handtekening onder het vijfjarig hoofdsponsorschap-contract. “Als Nijkerker in hart en nieren vind ik het belangrijk in mijn geboortestad de verenigingen te ondersteunen en maatschappelijk betrokken te zijn. Om die reden sponsoren wij al jaren veel clubs en instanties in Nijkerk, waaronder de voetbalclubs Sparta Nijkerk, N.S.C. en Veensche Boys.” Van den Tweels verbondenheid met de Nijkerkse gemeenschap is dus groot. Hij is er geboren en getogen en zijn concern vond er zijn oorsprong. Bovendien is hij ereburger van de stad.

Het bedrijf van Van den Tweel startte in 1905 in Nijkerk als handel in levensmiddelen. Deze levensmiddelenhandel is inmiddels uitgegroeid tot een dynamische bedrijvengroep met ruim 1300 medewerkers. Hoewel de retailtak nog steeds een belangrijk onderdeel is van de groep (met o.a. Albert Heijn Nijkerk), is ervoor gekozen Van den Tweel Vastgoed hoofdsponsor te maken. De vastgoedtak van de groep heeft een flinke groei doorgemaakt in de afgelopen jaren. Vorig jaar werden onder meer de winkelcentra Oosterpoort, het Paasbos en de commerciële winkelruimten aan de Brede Beek aangekocht.

www.vandentweelgroep.nl

Geplaatst op: 10-09-2020