Kade 10 mikt ook op zakelijk Nijkerk

http://www.kade10.nlNIJKERK  – Sterk vanwege de mooie prijs-kwaliteitverhouding. Daar staat Kade 10 al een decennium lang om bekend. Dit blijft onveranderd zo onder de enthousiaste leiding van Sebastiaan Gödden, die in 2019 de brasserie overnam.

Hij heeft er een roerig eerste jaar als ondernemer op zitten, vertelt Sebastiaan, maar het haalt het beste in hem en zijn team naar boven. “Samen de schouders eronder, juist in deze tijd. Om van Kade 10 een blijvend succes te maken.” Ze hebben allerminst stil gezeten de afgelopen maanden. Niet alleen zorgden de vele mooie zomerdagen voor gezellige drukte op het terras van de brasserie, op het Engels Plein (een themazaal met Engelse gevels) zijn extra verhuurmogelijkheden gecreëerd door een aantal huisjes te renoveren en toegankelijk te maken. Bovendien is naast de Heerenkamer een extra kamer gecreëerd (de Spiegelkamer) en op het Engelse Plein zijn extra zitplekken gecreëerd.

Van de beide private diningrooms is al verscheidene keren gebruikgemaakt, vertelt Sebastiaan. “Voor een aangeklede vergadering is deze ruimte ideaal. Geschikt voor acht tot tien personen, van alle gemakken voorzien en natuurlijk met goede wifi.” Ook ondernemers zijn al een decennium lang graag geziene gasten in Kade 10. En zelf is hij uiteraard ook lid van de BHN, vertelt Sebastiaan. “Het is belangrijk om als ondernemer actief je gezicht te laten zien. Lid-zijn van de BHN maakt daar onderdeel van uit. Er ontstaan altijd goede ideeën uit ontmoetingen met andere ondernemers. En dat is zeker in deze tijd geen overbodige luxe.”

www.kade10.nl

Op de foto Sebastiaan Gödden (l.) en chef-kok Sebastiaan Lejuwaan.

Geplaatst op: 20-10-2020