Renate’s Pit nieuwste lid BHN

NIJKERK – Renate Simon van Renate’s Pit is het nieuwste lid van BHN. De life coach helpt ondernemers en medewerkers onder andere bij het het vernietigen van mentale barrières die stress en lichamelijke klachten veroorzaken.

Renate Simon werkt sinds januari 2017 als coach. Vanuit haar praktijkruimte aan huis coacht ze zowel particulieren als ondernemers bij het vinden van rust en ontspanning. Iets waar zeker ondernemers vaak op vastlopen, vertelt Renate. “Als het lichaam te weinig rust krijgt, uit zich dat vanzelf in klachten. Je wordt stijf of kunt moeilijker bewegen. Wat je dan vaak ziet is dat mensen voor die klachten naar de huisarts gaan, terwijl het probleem elders ligt. Dat moet je aanpakken.”

Door middel van diverse coachingstechnieken helpt Renate mentale barrières te vernietigen. “Ik plak geen pleisters, maar heel wel oude wonden. We hebben allemaal denkpatronen of psychische blokkades die ons belemmeren in het dagelijks leven. Wees niet bang om hulp te vragen als je ergens tegenaan loopt. Dat geldt natuurlijk ook voor je personeel. Stimuleer hen om actie te ondernemen voordat het fout gaat. Zo voorkom je hevige klachten en daarmee uiteindelijke lange re-integratietrajecten.”

Sinds kort is Renate lid van de BHN. Langzamerhand leert ze ondernemend Nijkerk dan ook steeds beter kennen. “Het is leuk om ondernemers te ontmoeten en te zien wat hen bezighoudt”, vertelt Renate. “Sinds kort heb ik een heel team dat mij ondersteunt en helpt met het uitbreiden van mijn diensten, maar ondanks dat is het toch fijn om deel uit te maken van een groep ondernemers met wie je kunt sparren. Zo kunnen we elkaar tijdens de bijeenkomsten helpen!”

www.off-thegrid.nl

Geplaatst op: 04-09-2018