BHN op bedrijfsbezoek bij DAF-fabrieken

NIJKERK – In de agenda van de BHN staat op 28 november een bedrijfsbezoek gepland aan de DAF fabriek in Eindhoven. Op uitnodiging van Bakker Bedrijfswagens, marktleider in verkoop en onderhoud van DAF-vrachtwagens, krijgen de leden een kijkje in de keuken.

Enige tijd geleden kwam Henk Kempes met het idee van een bedrijfsbezoek aan DAF. Kempes is vestigingsmanager van de Nijkerkse en de Scherpenzeelse vestiging van Bakker Bedrijfswagens. “Een kans die je niet snel krijgt”, vertelt Kempes. “Je komt bij DAF normaal gesproken niet binnen. Voor klanten en goede relaties maakt DAF graag een uitzondering.”

Om tien uur worden de ondernemers van BHN in Eindhoven verwacht. Daar brengen zij een bezoek aan het museum van DAF en krijgen ze een rondleiding door de fabrieken. De rondleiding duurt anderhalf uur, zittend in een treintje die de gehele fabriek doorkruist. Kempes: “Bij DAF worden er dagelijks zo’n tweehonderdvijftig vrachtwagens geproduceerd. Kun je je voorstellen hoe dit productieproces eruit ziet en hoe groot de fabriek is? Echt heel gaaf om te zien!”

Na een rondleiding gaan de Nijkerkse ondernemers samen dineren. Kempes benadrukt het belang van netwerken: “De contacten tussen de ondernemers en zeker ook de samenwerking met de gemeente vind ik bewonderenswaardig. In vergelijking met andere bedrijvenkringen zijn de contacten ook opvallend goed. Dat maakt het des te leuker om met elkaar te dineren en te horen wat een ander doet.”

Inschrijven
Leden die mee willen naar de DAF fabriek op 28 november kunnen zich vanaf nu inschrijven via de website van BHN. Wacht daar niet te lang mee, want vol is vol.

Bakker Bedrijfswagens bestaat uit een achttal dealervestigingen in het midden en oosten van Nederland met een satellietvestiging in Duiven. Bakker Bedrijfswagens is dealer van DAF, Iveco Daily, Fiat Professional, Carrier en Transicold koel/vriesmachines. Ook is Bakker Bedrijfswagens servicedealer voor Welgro, bulkwagens voor veevoeders. Voor de tweede keer op rij is Bakker Bedrijfswagen DAF-dealer van het jaar.

www.bakkerbedrijfswagens.nl

Geplaatst op: 04-09-2018