Op naar betere tijden!

Juist op het moment dat we weer volop aan de gang waren werd de competitie voor de derde keer op rij stop gezet. Dat is in ons geval vooral vervelend voor al die voetballers en voetbalsters.

Persoonlijk vind ik het vooral jammer dat we onze sponsors opnieuw niet kunnen ontvangen en kunnen trakteren op het inmiddels beroemde Middagje Sparta Nijkerk. Bovendien werkten we juist aan een plan om nog meer ondernemers kennis te laten maken met onze club. Gewoon, door ze eens mee te laten komen met een bevriende sponsor. Gelukkig hebben we er alle vertrouwen in dat we ook weer betere tijden gaan meemaken en hopen we dat idee alsnog gestalte te geven. Tegen onze Businessclubleden zouden we willen zeggen: denk eens na wie je straks mee wilt nemen en kennis wilt laten maken met onze club. En tegen iedereen die op een andere wijze eens een middag langs wil komen: neem gerust contact met ons op: rijkveer@businessclubspartanijkerk.nl.

Rijk Veer, sponsormanager (namens het bestuur Businessclub Sparta Nijkerk)

Geplaatst op: 15-02-2022