BHN en gemeente Nijkerk organiseren Politiek Ondernemersdebat

NIJKERK – In samenwerking met Gemeente Nijkerk organiseert de BHN  op 16 februari  het Politiek Ondernemersdebat in het Ampt van Nijkerk.

Tijdens dit debat, dat geleid wordt door Arie Lengkeek, gaan ondernemers in gesprek met de nieuw verkiesbare raadsleden over onderwerpen als ondernemen in Nijkerk, de economische visie, de regionale energie transitie en overige actuele ondernemersvraagstukken.  De avond wordt ingedeeld in vier debatten waarin over verschillende onderwerpen van gedachten kan worden gewisseld. Tussendoor is er een ‘snelle hap’ in de vorm van broodjes. Tijdens het eten zijn er interviews ingepland met lokale ondernemers.

Het debat wordt om 20.15 uur afgesloten met een vragen halfuurtje, waarna er kan worden nagepraat tijdens een borrel.

Er kunnen maximaal 80 personen deelnemen aan het Politiek Ondernemersdebat. Er wordt daarnaast een livestream verzorgd.

Introducee meenemen?
Laat dit dan weten in het opmerkingenveld wanneer je je aanmeldt, of laat de introducee zichzelf aanmelden door de volgende link te delen: https://www.chainels.com/141643293695420607

De avond wordt georganiseerd onder voorbehoud van de ontwikkelingen rondom Covid 19.

Geplaatst op: 31-01-2022