New York Pizza richt pijlen op zakelijke markt

NIJKERK – Een vergadering loopt uit. Of een medewerker werkt langer door. Het komt regelmatig voor. New York Pizza haakt daar slim op in. De onderneming introduceert een zakelijk account voor ondernemers. Dat is pizza bestellen op rekening met supersnelle levering. Maakt overwerken toch een stuk smakelijker!

Op de website van New York Pizza kunnen ondernemers een gratis bedrijfsaccount aanmaken. Zodra het account is geactiveerd, kunnen ondernemers gebruikmaken van de voordelen die New York Pizza hen biedt. Zoals het koppelen van extra gebruikers en bestellingen achteraf betalen per factuur. Bovendien kunnen Nijkerkse ondernemers ook nog eens rekenen op supersnelle levering, want als New York Pizza Nijkerk ergens voor gaat, dan is het wel de hoge kwaliteit van service en dienstverlening.

Sterk team
De vestiging van New York Pizza in Nijkerk staat onder leiding van Arjen Swart. In oktober opende hij de deuren van zijn pand aan het Willem-Alexanderplein in Nijkerk. Sindsdien loopt het storm op de vestiging. “De stad was toe aan een krachtige franchiseformule zoals dat van New York Pizza”, vertelt Swart. “In mijn ogen liep de bezorgsnelheid in Nijkerk achter op de rest van Nederland. We hebben daarom vanaf de start ingezet op het efficiënt inrichten van processen en het trainen van het team. Daar plukken we nu de vruchten van. Onze medewerkers zijn goed op elkaar ingespeeld en kunnen gemakkelijk een grote hoeveelheid orders wegzetten. Zelfs in de landelijke actieweken staat een bezorger gemiddeld binnen een half uur voor de deur. Daar ben ik trots op. Dat is wat Nijkerk nodig heeft en wat wij graag bieden!”

Korting
De komende maanden richt Swart zijn pijlen op de zakelijke markt van Nijkerk. De ondernemer wilt meer gaan samenwerken met bedrijven uit de omgeving. Hoe creatiever, hoe beter. Daarnaast wil hij ondernemers door middel van scherpe kortingen de mogelijkheid geven om hun medewerkers te belonen voor het harde werk dat zij na werktijd nog leveren. “Wat werkt er dan beter dan een pizza?”, vertelt Arjen. “Het stilt de trek en is enorm lekker. Daar zou ik gerust een paar uur langer voor blijven!” Lezers van Business in Nijkerk kunnen nu tijdelijk genieten van een all-in-deal voor €12,50. Vul de couponcode 570 in op de website en geniet van een heerlijke combideal. Eet smakelijk!

www.newyorkpizza.nl/zakelijk

Geplaatst op: 18-06-2019