Landman: sierhekwerken en inrijpoorten op maat

HOEVELAKEN – Sierhekwerk in alle soorten en maten. Hekwerkbedrijven uit heel Nederland komen ervoor naar Landman Siermetaal, waar in een moderne werkplaats door Gert Landman en zijn vierkoppige team hekken ontworpen en op maat gemaakt worden.

Standaardmaten? Daar wordt niet aan gedaan bij Landman Siermetaal, vertelt eigenaar Gert. Zijn voornaamste klanten zijn zoals hij dat noemt ‘wederverkopers’: hekwerkbedrijven die voor hun klanten op zoek zijn naar inrijpoorten en sierhekwerken op maat. De landelijke klantenkring is in de afgelopen pakweg 25 jaar opgebouwd door de nodige vakkennis te combineren met oog voor goede kwaliteit, vertelt hij. “We hebben een geavanceerd machinepark, goede vakmensen en materialen van uitstekende kwaliteit. En omdat we een behoorlijke klantenkring hebben, kunnen we groot inkopen en daardoor voordeliger produceren.”

In de showroom aan de Wel 8 kunnen zakelijke klanten én particulieren de tientallen verschillende modellen met eigen ogen bekijken. Trends anno 2022? “De strakke lijnen en zwaardere materialen. Elk hek dat we hier maken is anders, maar vroeger zag je wel veel meer krullen en details, tegenwoordig is het meer rechttoe-rechtaan.”Gert Landman ging in 1997 van start met het maken van sierhekwerken in de schuur achter het huis in Nijkerkerveen. Landman Siermetaal groeide vervolgens snel; naast sierhekwerk beschikt Landman Siermetaal ook over een ruime sortering tuinverlichting, brievenbussen, schoorsteenkappen en tuindecoraties.

www.landmansiermetaal.nl

Geplaatst op: 22-04-2022