Kijkje achter de schermen bij team Economie

NIJKERK – De gemeente Nijkerk heeft onlangs een nieuwsbrief voor ondernemers geïntroduceerd. Daarmee neemt de gemeente bedrijven mee achter de schermen van het beleid.

“We leggen uit hoe we werken en welke keuzes de gemeente maakt. Ook zullen we ondernemers op deze manier informeren en waar mogelijk betrekken bij ontwikkelingen die hun bedrijf raken”, vertelt Mariëlle Broekman, wethouder Economische Zaken van de gemeente Nijkerk

Van kaveluitgifte tot detailhandelbeleid
In de eerste editie van de nieuwsbrief was onder meer te lezen welke afwegingen de gemeente Nijkerk maakt als er aanvragen voor bedrijfskavels binnenkomen en hoe het proces van kaveluitgifte eruitziet. Ook werd ingegaan op ontwikkelingen in de vrijetijdseconomie van Nijkerk en de nieuwe Detailhandelstructuurvisie en het PDV-beleid.

Nieuwsbrief niet ontvangen?  De artikelen uit de ondernemersnieuwsbrief zijn te vinden op www.nijkerk.eu/ondernemersnieuwsbrief. Ondernemers die de nieuwsbrief niet ontvangen hebben, maar voortaan wel graag de updates in hun mailbox zien verschijnen, kunnen zich aanmelden via economie@nijkerk.eu.

www.nijkerk.eu

Geplaatst op: 29-10-2021