‘Het lijkt ons leuk om kennis te maken’

Als BusinessClub Sparta Nijkerk streven wij er naar om een divers en dynamisch netwerk op te bouwen, waarin bedrijven van verschillende sectoren en omvang vertegenwoordigd zijn. Door dit te bereiken kunnen we niet alleen onze eigen leden meer waarde bieden, maar creëren we ook nieuwe mogelijkheden voor samenwerking en groei voor onze sponsoren.

2023 hebben we mogen afsluiten met tal van nieuwe bedrijven die zich hebben aangesloten bij ons grote netwerk met ruim 200 sponsors. Inmiddels zijn we aangeland in 2024 en we hopen dat dit jaar wederom een mooi en succesvol jaar mag worden. Mocht u geïnteresseerd zijn in de vele mogelijkheden van sponsoring bij onze gezellige BusinessClub, stuur dan even een mailtje of bel ons, dan maken wij een afspraak.

Dat kan doordeweeks bij ons op de Club of wij komen langs bij uw bedrijf. Maar misschien wilt u eerst eens kennismaken met het inmiddels zeer bekende Middagje Sparta Nijkerk. Dan nodigen wij u graag samen met een collega of kennis geheel vrijblijvend uit als onze gast, op één van de volgende data: Zaterdag 17 februari Sparta Nijkerk – DEM, zaterdag 9 maart Sparta Nijkerk – VV Eemdijk, zaterdag  16 maart Sparta Nijkerk – Staphorst, zaterdag 13 april Sparta Nijkerk – Hercules. Het lijkt ons leuk om eens kennis te maken!

Hartelijke groet, Rijk Veer (namens het bestuur Businessclub Sparta Nijkerk)

E: rijkveer@businessclubspartanijkerk.nl
M: 06-54340137