Breyta: snel en kundig incassotraject

NIJKERK – De meeste ondernemers krijgen er vroeg of laat mee te maken: klanten die niet betalen. Zij kunnen de expertise inroepen van Incassobureau Breyta, die er naar eigen zeggen ‘bovenop duikt, met respect voor de relatie’, op basis van no cure, no pay.

Met name dat laatste is niet onbelangrijk, stelt eigenaar Kees Post. “Niet zelden stuiten wij op ingewikkelde situaties. Daarom is de menselijk maat voor ons zo belangrijk. Wij incasseren zonder bottebijlenwerk. Zetten geen voet tussen de deur, maar achterhalen via persoonlijk contact waar de schoen wringt en komen vervolgens met een goede oplossing voor beide partijen.”

Grondig, sociaal en snel

Met een team van vier ervaren incassoprofessionals bedient het Nijkerkse bedrijf een landelijke klantenkring, variërend van grote bedrijven tot zzp’ers. Ook in de gemeente Nijkerk is het netwerk van Breyta aan het groeien. “Ons kantoor is gevestigd in Nijkerk. Daarom zijn we lid zijn geworden van de BHN. Het is leuk om lokaal te connecten en we denken echt van toegevoegde waarde te zijn voor ondernemers die te maken krijgen met klanten die niet willen betalen. We doen ons werk grondig, sociaal én snel. Als een ondernemer ons inschakelt, kan hij van ons verwachten dat we binnen drie uur in actie komen. En is de vordering geïncasseerd? Dan ontvang je dezelfde werkdag het volledige factuurbedrag op je rekening. Als het ons niet lukt om te incasseren, betaal je ook niets. De klant heeft dan de mogelijkheid om de zaak kosteloos te sluiten of ons in te schakelen voor juridische stappen.”

Bij Breyta kunnen ondernemers naast (pré-)incassotrajecten ook terecht voor gerechtelijke incassoprocedures en het inschakelen van een deurwaarder.

www.breyta.nl

Geplaatst op: 05-04-2024