GT Reclame trots op 25-jarig jubileum

HOEVELAKEN – Het feestje moet noodgedwongen uitgesteld worden, maar de trots is er niet minder om: GT Reclame bestaat 25 jaar en kan terugkijken op een kwart eeuw waarin de onderneming uitgroeide tot een slagvaardig reclame- en signbedrijf.

Sinds de start in 1995 wist GT Reclame dankzij gestage autonome groei en overnames van diverse werkgerelateerde bedrijven en activiteiten een sterke positie in de markt te verkrijgen. “Krachten bundelen om een nog sterkere positie in de markt te verkrijgen. Dat is in al die jaren onze visie geweest”, vat Edward Ebbers het bondig samen. Zo werd in 2019 door een overname het ontwikkelen, plaatsen, transporteren, de opslag en het beheer van display-, POS- en promotiematerialen toegevoegd aan het dienstenpakket.Mede om die reden is het bedrijf in november 2019 verhuisd naar De Wel in Hoevelaken, op bedrijventerrein Horstbeek. In 1995 ging GT Reclame van start in Amersfoort en in 25 jaar tijd groeide de onderneming uit tot een volwaardig reclame- en signbedrijf in al zijn facetten. Van ontwerp en productie tot de montage van reclame/signing en van stickers tot lichtreclame. Door de groei heeft GT Reclame het klantenbestand flink weten uit te breiden. “Het belang van de klant centraal stellen; meedenken, adviseren, ontzorgen, kwaliteit en service bieden is een succesvolle formule gebleken”, blikt Ebbers terug. “We zijn trots op ons jubileum en bedanken al onze klanten en relaties die dit mogelijk hebben gemaakt.”

www.gtreclame.nl

GT Reclame goede foto2