Gouden entree bij Sparta voor Van Heugten Tapijttegels

NIJKERK – Het wordt met de week drukker (en dus gezelliger) bij de BusinessClub Sparta Nijkerk. Onlangs werd Van Heugten Tapijttegels verwelkomd als Goud sponsor!

Van Heugten, een befaamde naam op het gebied van tapijttegels, biedt een ruim assortiment tapijttegels van de hoogste kwaliteit tegen de laagste prijsgarantie. De tapijttegels worden rechtstreeks vanuit de fabriek in Nijkerk geleverd en dat ziet u terug in de voordelige prijs.

De Van Heugten-collectie bevat alleen tapijttegels vervaardigd van de hoogste kwaliteitpolyamide nylon garen, met een oersterke bitumen backing. Tapijttegels zijn eenvoudig zelf te leggen en hebben veel voordelen ten opzichte van kamerbreed tapijt en harde vloeren.

Het laten leggen liever uitbesteden? Dat is geen probleem. Van Heugten biedt een legservice voor de zakelijk markt.

Ook koopjesjagers kunnen terecht in Nijkerk. In de XXL Outlet bieden zij het grootste aanbod restant- en b-keuspartijen van Europa. Bekijk het aanbod op de website, bestel gratis stalen of kom langs op de Nijverheidstraat 28 in Nijkerk.

www.vanheugtentapijttegels.nl

Geplaatst op: 14-02-2023