Petfactor.nl nu ook trouw aan Sparta Nijkerk

NIJKERK – De speciaalzaak Petfactor.nl, waar je alles vindt voor jouw hond of kat, is Brons sponsor geworden van Sparta Nijkerk.

Petfactor is dé online shop voor de gezondheid van je dier. Je vindt als dierenliefhebber alles wat je nodig hebt in de online webshop: van hondenvoer en kattenvoer tot vlooien- en tekenmiddelen en ontworming. “Met meer dan 2.000 kwalitatieve producten in het assortiment is er voor elk dier wat wils”, aldus Arjan Mostert. “Wij verkopen niet zomaar alles. Wat je bij ons vindt is zorgvuldig geselecteerd om de juiste zorg aan je huisdier te geven. En daarin gaan we ver.”

Online keuzehulp
Door het grote aanbod zien dierenbezitters vaak door de bomen het bos niet meer. Welk voer is het meest geschikt? De online keuzehulp biedt uitkomst: na het beantwoorden van een paar korte vragen weet je precies welke producten het meest geschikt zijn. “Wij kiezen onze merken zorgvuldig, want we staan voor de kwaliteit die we bieden. Daarom verkopen we toonaangevende merken. Bovendien verpakken we de producten zoveel mogelijk luchtdicht om ruimte te besparen. Door overbodig lucht uit de pakketten te halen, zitten de vrachtwagens minder snel vol en hiermee zal het onnodig uitstoten van CO2 beperkt worden.”

Petfactor is gevestigd aan de Bellstraat 7 in Nijkerk.

www.petfactor.nl

Geplaatst op: 14-02-2023