Ondernemers lanceren kadobon

NIJKERK – De Nijkerkse ondernemers hebben een kadobon gelanceerd die bij alle leden van de NOV (Nijkerkse Ondernemers Vereniging) te besteden is.

“We willen daarmee het lokale kopen stimuleren én het Nijkerkse centrum onder de aandacht brengen”, aldus het bestuur.  De bon is te besteden bij alle leden van de NOV. Zowel de horecaleden als de winkeliers doen mee. De bon is aan te kopen bij vijf winkeliers: Jumbo Veltink, Kadoshop Rivon, Slijterij en wijnhandel de Moor, Bruna Nijkerk en Boekhandel Roodbeen.

“Je kunt bij hen ook je bon opleuken door er een klein geschenk bij te doen, zoals een doos chocolade, een lekkere fles wijn, of een mooi boek”, zo geeft de NOV aan.” De bon is ook te bestellen via www.centrumnijkerk.nl en is verkrijgbaar vanaf een bedrag van 5 euro.

www.centrumnijkerk.nl

Geplaatst op: 18-11-2022