Er blijft altijd wat spannends te beleven op De Ebbenhorst

Het einde van voetbaljaargang 2022-2023 nadert en Sparta Nijkerk kijkt terug op een bewogen maar misschien toch nog geslaagd seizoen.

Waar de resultaten van het eerste team in de eerste seizoenshelft wat achterbleven, maakt de ploeg van trainer Eric Speelziek dat de laatste weken ruimschoots goed. En eens temeer blijkt wat een topidee het instellen van periodetitels is. Daar waar het seizoen soms zomaar als een nachtkaars uit kan gaan bleek Sparta Nijkerk er in de derde en laatste periode ineens toch nog een spannend slot aan te koppelen.

Ook als Businessclub kijken we terug op een mooi seizoen. En jaar waarin we door toedoen van het toetreden van Platina-sponsor Schoonderbeek de voorbereidingen konden treffen voor de verbouwing van het van den Tweel Vastgoed Businesshome. Als de voortekenen ons niet bedriegen verrijst er uiteindelijk een prachtig nieuw onderkomen.

De Businessclub van Sparta Nijkerk is ‘hot’ en steeds meer bedrijven in Nijkerk en omstreken sluiten zich aan bij de gezelligste sponsorclub in de regio. Door toedoen van die sponsors lopen straks alle (!) jeugdteams in wedstrijdkleding, werd een beregeningsinstallatie in gebruik genomen, wordt ook de vrouwen- en meidenafdeling ondersteund en, zoals gezegd, kunnen er fraaie bouwplannen gemaakt worden.Maar bovenal zorgen zij er voor dat Sparta Nijkerk een representatieve selectie op de been kan brengen. Een selectie die uiteindelijk goed genoeg moet zijn om op het hoogste amateurniveau van Nederland te spelen. Er blijft altijd wat spannends te beleven op De Ebbenhorst. We kunnen ons niet voorstellen dat u daar als ondernemer niet eens vrijblijvend een kijkje wilt nemen. Want of u nu een spannende pot voetbal wilt zien, zaken wilt doen of die twee wilt combineren, bij iedere thuiswedstrijd bent u daarvoor bij ons aan het juiste adres!

Geplaatst op: 07-06-2023