Dontwikkeling is nieuw BHN-lid

HOEVELAKEN – Ondernemers helpen meer rendement uit zichzelf en hun personeel te halen. Dat is wat Don Willigenburg beoogt met zijn training- en adviesbureau Dontwikkeling. Hij is recent lid geworden van de BHN en ziet kansen om zijn kennis en ervaring met andere ondernemers te delen.

Het gebeurt vaak. Ondernemers die hun bedrijf eigenhandig van de grond af weten op te bouwen, maar vastlopen zodra ze meer personeel krijgen. “En dat is logisch, want de overschakeling van pionier naar manager is geen makkelijke”, vertelt Don Willigenburg. Met zijn bedrijf Dontwikkeling helpt hij onder meer groeiende bedrijven om medewerkers beter in te zetten. “Met slim management vergroot je als bedrijf je rendement. Om ondernemers, bedrijven en afdelingen in dit soort transitieprocessen te begeleiden geef ik groepstrainingen, individuele begeleiding en begeleiding ‘on the job’.

Tijdelijk meewerken op een afdeling om wijzigingen binnen de organisatie te helpen implementeren behoort ook tot de mogelijkheden. Sinds de start van mijn bedrijf in 2017 ben ik actief door het hele land en zelfs daarbuiten, maar de afgelopen periode opvallend vaak ook in de eigen regio. ”De aansluiting bij de BHN valt daar mooi mee samen. “Wat me opviel is dat de BHN focust op een leuke, persoonlijke ontmoeting tussen ondernemers. Kennismaken zonder dat daar druk achter zit. Een prettige samenwerking. Dit in tegenstelling tot sommige netwerkbijeenkomsten die vooral draaien om het elkaar toespelen van handel. De BHN-visie past daardoor beter bij mijn eigen manier van werken.”

www.dontwikkeling.com

Geplaatst op: 13-12-2021