Compliment voor alle Sparta-sponsoren

Het afgelopen jaar zag de BusinessClub het jubileum helaas in het water vallen. “Het zal niemand verbazen dat de feestelijkheden op de lange baan zijn geschoven, maar dat is bijzaak”, vindt BC-voorzitter Nico Fiegen.

“Vooral jammer was dat de vereniging in zijn geheel meerdere keren on hold gezet moest worden. Dat de voetbalvelden ineens leeg waren en de leden niet meer konden trainen. En dat het eerste elftal, met promotie onder handbereik, de competitie helaas niet kon afmaken. Ook voor onze BusinessClub-leden was het geen gemakkelijk jaar. Toch is er niet één geweest die het lidmaatschap heeft opgezegd. Iedereen is de club trouw blijven ondersteunen. Dat is een groot compliment en onze dank waard aan al onze sponsors.”

“Zeker in deze onzekere tijden voelen we extra hoe belangrijk de zakelijke sponsors zijn voor Sparta Nijkerk. Dat is iets wat we niet als vanzelfsprekend zien, maar willen waarderen. Daarom hebben we als BusinessClub-bestuur onszelf ten doel gesteld om onze sponsors nog meer te verbinden en te verrassen. Op welke manier we dat concreet gaan doen wordt nog uitgewerkt, maar een jubileumfeest zal daar ongetwijfeld onderdeel van zijn. Bovendien bestaat v.v. Sparta Nijkerk in 2021 negentig jaar, dus dat is alsnog een hele mooie gelegenheid om beide jubilea te vieren. Hopelijk kunnen we snel weer bij elkaar komen en proosten op een hopelijk beter 2021!”

Op de foto: Sponsormanager Rijk Veer (l), voorzitter Nico Fiegen (m) en bestuurslid commerciële zaken Hugo van der Horn. (Foto: Juist in Beeld)

Geplaatst op: 08-12-2020