Bakker Automotive op haar plek bij Sparta Nijkerk

NIJKERK – De Businessclub van Sparta Nijkerk verwelkomde onlangs Bakker Automotive als nieuwe  Brons sponsor.

Bakker Automotive is dé partner om u te helpen bij vragen, inkoop en verkoop van auto’s. Of het nu gaat om advies bij het kopen van een auto of het oplossen van een storing, bij Bakker Automotive wordt u snel en professioneel geholpen.  Het bedrijf houdt zich onder meer bezig met het importeren van auto’s voor bedrijven als BMW van Poelgeest, Volkswagen Audi De Waal Autogroep, Pon Barneveld, Wensink en nog een aantal andere grote namen binnen de branche.

Verder zorgt Bakker Automotive voor het verkopen van auto’s van haar klanten. Zij doen er alles aan een hogere opbrengst voor u uit het vuur te slepen en u volledig te ontzorgen bij de verkoop van uw auto.

Wat zeker niet onvermeld mag blijven is dat zij ook actief zijn met zaken als het spuiten, detailen/poetsen en het toevoegen van accessoires van en aan voertuigen en het toevoegen van speciale tuning van ABT of Urban Automotive. Bakker Automotive is toegankelijk voor iedereen en heeft voor iedere klant een passende auto of oplossing.

www.bakkerautomotive.nl

Geplaatst op: 07-04-2024