Brandhof Man-Jeans sluit zich aan als Sparta Brons Sponsor

NIJKERK – BusinessClub Sparta Nijkerk verwelkomde Brandhof Man-Jeans als Brons Sponsor.

Voor Sparta Nijkerk is deze Brons Sponsor een goede bekende: al vele jaren worden spelers van het eerste, het bestuur en de staf gekleed door deze winkel in mannenmode.Blikvanger in de winkel is de jeanswand met meer dan zeshonderd spijkerbroeken. “Jeans blijven altijd in en zijn ook in 2023 volop te zien zijn. De maten die we verkopen lopen vanaf 29 tot en met 42 inch en zijn altijd in drie lengtes beschikbaar, soms zelfs in vier! Kortom, elke man kan hier slagen”, aldus het verkoopteam.De winkel van Brandhof Man-Jeans is gevestigd aan de Oosterstraat 10 in Nijkerk en is een familiebedrijf dat al sinds1924 in Nijkerkerveen en Nijkerk werkt voor een groeiende klantenkring. Volgend jaar, in 2024, bestaat de zaak dus al 100 jaar. Maar veranderingen en ontwikkelingen zijn er nog volop. In het coronajaar 2020 bijvoorbeeld verhuisde de winkel naar een pand van 520 vierkante meter, omdat het oude pand te klein werd.

In de winkel wordt kleding verkocht van ruim dertig gerenommeerde merken als Cavallaro, Hugo Boss, PME Legend, Cast Iron, Vanguard, John Miller, Koll3ct en Roy Robson. Een vakkundig en gemotiveerd team van medewerkers zorgt dat klanten altijd slagen voor een nieuwe outfit. “En na je aankoop is er plaats aan de bar of stamtafel voor een informeel of serieus gesprek. Dit uiteraard onder het genot van een heerlijk kopje koffie.”

Ook worden er in de winkel cadeauartikelen voor de man verkocht, zoals armbanden van Pig & Hen en home- en bodywear van Atelier Rebul.

www.demannenvanbrandhof.nl

Geplaatst op: 09-04-2023