Bouwbedrijf dat zekerheid biedt

NIJKERK – Bouwbedrijf J. van Dijk is sinds februari 2023 sponsor geworden van Sparta Nijkerk.

Het bouwbedrijf is van oorsprong een Nijkerks bedrijf enstaat al sinds 1910 bekend om haar vakmanschap en kwaliteit. Bouwbedrijf J. van Dijk is een allround bouwbedrijf en bedient zowel particulieren als ondernemers voor nieuwbouw, onderhoud/verbouw, uitbreiding of het verbeteren en verduurzamen van woningen of bedrijfspanden. Particulieren en ondernemers combineren vaak een verbouw of uitbreiding met verduurzaming, zoals het verbeteren van het dak en de gevel en isolatie in combinatie met nieuwe installaties. Het bouwbedrijf voldoet aan de kwaliteitseisen van Bouwgarant en daarmee biedt het de opdrachtgever extra zekerheid. “Daarnaast verzorgen we projectmanagement en ontwikkeling van vastgoed. Zo kunnen we onze klanten en opdrachtgevers al vroeg in het proces ondersteunen en begeleiden bij vragen of wensen op het gebied van vastgoed. Denk bijvoorbeeld aan het nieuw bouwen of uitbreiden van een bedrijfspand of de (her-)ontwikkeling van een locatie.”

www.bouwbedrijf-jvandijk.nl

Geplaatst op: 09-04-2023