BONI en Sparta: al jaren een mooie combinatie

NIJKERK –  Zeven jaar lang prijkte de naam BONI op het shirt van het eerste elftal van Sparta Nijkerk. Daarvoor was Bouke van der Wal met zijn bedrijf al jaren diamantsponsor van de club. Kortom, BONI en Sparta Nijkerk vormen al jaren een mooie combinatie.

“Het is algemeen bekend dat ik niet alleen het eerste team maar eigenlijk de hele vereniging een warm hart toe draag. Het is erg leuk om te zien dat de club de laatste jaren een steeds betere organisatie neerzet en een fraaie professionaliseringsslag heeft gemaakt. In dat kader is het leuk dat ik na 7 jaar hoofdsponsor te zijn geweest nu door ga als briljantsponsor en in die hoedanigheid kledingsponsor van Onder 23 wordt. Leuke bijkomstigheid is dat mijn zoon Thomas zomaar nog eens wat wedstrijden in dat team zal spelen”,  aldus Van der Wal.Namens de club voegde Rijk Veer hieraan toe: “Het is een mooi gebaar dat BONI na al die jaren doorgaat als briljant-sponsor en kledingsponsor. Wij zijn BONI veel dank verschuldigd, zeker nu zij op deze wijze verbonden aan de club”.

www.bonisupermarkt.nl

Geplaatst op: 10-09-2020