Signploeg & Reclamestal zet goud om in diamant

NIJKERK – Signploeg & Reclamestal is zo enthousiast over Sparta Nijkerk dat het gouden sponsorschap werd omgezet in diamant.

”Ik had eerlijk gezegd niet veel met voetbal”, vertelt eigenaar Richard Todd. “Maar sinds ik bij Sparta Nijkerk kom, voel ik de warmte van de club. Dat gevoel dat ik bij Sparta heb, heeft me onverwachts omarmd. Het clubgevoel is echt gaan leven en ik volg nu zelfs het voetbal! Daarnaast heb ik al veel zakelijke contacten weten te leggen en opdrachten met medesponsors mogen doen. Dat heeft me doen besluiten dat ik Sparta Nijkerk meer wilde sponsoren. Nu ben ik trotse diamantsponsor!”

De enthousiaste ondernemer geeft met veel drive, humor en karakter leiding aan Signploeg & Reclamestal. In september verhuisde het bedrijf naar een nieuw pand in Amersfoort en onderging het een metamorfose. Het bedrijf bestaat uit twee delen: Reclamestal houdt zich met branding, activatie en online marketing, terwijl Signploeg zich volledig richt op carwrapping, lichtreclame en printen voor interieurs.

Geplaatst op: 10-09-2020