HLG zit altijd kort op de bal!

NIJKERK – Bij bronssponsor HLG accountants en adviseurs zetten ze kennis en vaardigheden graag in voor anderen. Bijvoorbeeld door regionale evenementen, goede doelen én sportorganisaties de sponsoren. Waaronder dus Sparta Nijkerk!

HLG is een solide, betrouwbare en kwalitatief toonaangevende dienstverlener op het gebied van accountancy, belastingadvies, audit, corporate finance en administratieverzorging. De onderneming richt zich op MKB-bedrijven met een landelijke dekking of internationale vertakkingen. En in het verlengde daarvan familiebedrijven en non-profit organisaties als verenigingen en stichtingen. Onze focus ligt op Midden-Nederland, maar ook op multinationals die in Nederland (willen komen) opereren. “Processen hebben de grootste kans van slagen dankzij nauwe samenwerking. Voor ons is het belangrijk om intensief samen te werken mét onze cliënten. Onze kracht en onderscheidend vermogen liggen vooral in de persoonlijke benadering van ondernemers die eigenaar én bestuurder zijn. Of waar eigendom en bestuur in een beperkt of aantal handen zijn. Kortom: wij zitten altijd kort op de bal!”

www.hlg.nl

Geplaatst op: 10-09-2020