BHN schenkt 1000 euro aan Stoomgemaal

NIJKERK – Bedrijvenkring Hoevelaken Nijkerk heeft 1000 euro gedoneerd aan Stoomgemaal Arkhemheen Hertog Reijnout. Dit gebeurde tijdens de algemene ledenvergadering waar de BHN-leden waren uitgenodigd.

Tijdens de ledenvergadering stond er ook een uitgebreide kennismaking met het stoomgemaal op het programma. Leden kregen uitleg en een rondleiding van Koos van den Berge. Fotograaf Henk Ruitenbeek gaf vervolgens een mooie presentatie over het leven in de polder.

Tijdens de ledenvergadering werd ook aangekondigd dat Corine Feenstra afscheid neemt als bestuurslid. Ze wordt opgevolgd door  Iris Lengkeek. Iris is onder meer citymarketeer bij de Stichting Citymarketing Nijkerk en gaat zich net als Corine bezighouden met de marketing en PR van de BHN.

Geplaatst op: 06-06-2023