AI-sessie trekt veel geïnteresseerden

NIJKERK – De recente Algemene Ledenvergadering van de BHN kende een grote opkomst. Met name de inspiratiesessie over AI trok menig ondernemer naar De Schakel.

De inspiratiesessie over Artificial Intelligence (AI) werd verzorgd door Laura Hamer. Als ervaren ondernemersmentor en marketingexpert heeft zij een diepgaande kennis van AI opgedaan. Haar fascinatie voor kunstmatige intelligentie begon al tijdens haar informatica-opleiding, waar ze niet alleen de basisprincipes leerde, maar ook gegrepen werd door de mogelijkheden ervan.

Hamer trakteerde de aanwezigen op een interactieve sessie waarin niet alleen werd besproken wat AI is en hoe het werkt, maar waarin de ondernemers zelf ook concrete voorbeelden van AI-toepassingen konden verkennen. De boodschap: ontdek zelf hoe AI bedrijfsvoeringen verbetert, innovatie stimuleert en ondernemers in een hogere versnelling brengt. Het onderwerp AI bleek duidelijk een onderwerp te zijn dat de tongen losmaakte en de nieuwsgierigheid prikkelde.

Bestuursleden bevestigd
Tijdens de avond werden ook belangrijke beslissingen genomen voor de toekomst van de ondernemersvereniging. Een opvallend moment was de verlenging van de termijnen van zowel voorzitter René Krebber als bestuurslid Annette Vermaas. Beiden nemen weer drie jaar zitting in het bestuur.

Hoogtepunt van de avond was de grote opkomst van de leden, vindt Krebber. “Dat benadrukt maar weer de betrokkenheid en het gemeenschapsgevoel binnen de BHN. De Schakel bood niet alleen een perfecte setting voor de bijeenkomst, maar het eten was ook voortreffelijk verzorgd, wat de avond nog aangenamer maakte. Het is fantastisch om te zien hoe onze leden samen komen en bijdragen aan het succes van onze vereniging.”

www.bhninfo.nl

Geplaatst op: 08-04-2024