Dit is Nijkerks nieuwste vergaderhotspot

Vergeet die saaie online meetings waar iedereen maar met een half oor meeluistert. Of trainingen onder een inspiratiedodend systeemplafond. Met The Work Floor heeft Nijkerk sinds kort een nieuwe hotspot voor vergaderingen, trainingen, workshops, teamborrels en andere zakelijke meetings.

Je vindt The Work Floor aan de Ampèrestraat 21B op bedrijventerrein Arkervaart. Even de trap op, de deur openen met een digitale code en je staat in een verrassend strakke ruimte van 200 m2, die plek biedt aan tot 40 personen.De stoere grijze gietvloer, een open plafond en stalen kozijnen en hippe planten geven de locatie een moderne, industriële vibe. Via de grote ramen komt veel daglicht binnen, het binnenklimaat is constant door een moderne installatie.

Flexibele indeling
In de grote ruimte vind je verschillende werkplekken; van zit-stabureaus tot lange tafels en loungezitjes. “Handig als je een training of cursus geeft”, zegt initiatiefnemer Marloes Floor. “Je kunt bijvoorbeeld eerst kennis delen en daarna deelnemers alleen of in groepjes aan het werk zetten. Wil je een andere setting, dan kan dat ook. Alles kan namelijk aan de kant.”

Voor overleg gebruik je de vergaderruimte met de grote, vierkante tafel en een digitaal bord dat je als projectiescherm en als flipover kunt gebruiken. Koffie, thee, post-its, stiften, papier, wifi: check!

Met The Work Floor springt de Nijkerkse fotograaf en vormgever – afkomstig uit een ondernemersfamilie – in op de groeiende behoefte naar inspirerende, zakelijke ontmoetingslocaties. “Op een externe locatie komt er meer creativiteit los en kun je je beter focussen.”En dan is er nog die andere trend: sinds corona werken we vaker thuis en daalt de bezettingsgraad op kantoor. “Je kunt je afvragen of een groot, eigen pand nog wel nodig is. In plaats daarvan kan je ook één of twee keer per maand deze ruimte huren”, zegt Marloes.

Ook adviesbureaus en technische dienstverleners gebruiken The Work Floor op die manier. “Voor hen is The Work Floor een hub, waar consultants of monteurs die altijd bij de klant zijn, elkaar ontmoeten voor bijvoorbeeld scholing. De centrale ligging in Nederland, dichtbij de A28, is daarbij een pluspunt. Ook kun je hier gratis parkeren en zijn er laadpalen voor elektrische auto’s.”

Catering en borrels
Luxe broodjes voor de lunch, een borrel met lekkere snacks of een diner voor je medewerkers? “Dat regel ik graag voor je. Ik werk daarvoor samen met Nijkerkse ondernemers zoals Hap & Slok, Het Lunchcafé Catering en Alberto’s Italian”, vertelt Marloes.

Door die samenwerkingen is ook een compleet verzorgde bedrijfsborrel of een klein zakelijk event mogelijk in The Work Floor. “Er komen hier bijvoorbeeld bedrijven op vrijdag een dag werken, met daarna een vrijmibo. Maar denk ook aan bijvoorbeeld een bijeenkomst voor Kerst.”

Je huurt de hele verdieping van The Work Floor al vanaf 495 euro (excl. btw) per dag. De ruimte is beschikbaar van 7:00 tot 22:00 uur. Je reserveert online, waarna je per e-mail een toegangscode ontvangt. Daarmee open je de deur en heb je een dag lang je eigen, externe locatie waar je collega’s of relaties ontvangt.

www.theworkfloor.nl

Ook beschikbaar als flexplek

Ben je zzp’er en zoek je af en toe gezelschap van collega-ondernemers? Of werk je normaal thuis, maar wil je je even een dagje concentreren zonder kinderen om je heen? Je kunt in The Work Floor ook een flexplek huren voor 25 euro (excl. btw) per dag.

Geplaatst op: 08-04-2024