Auto Nol geeft lid jaar contributie cadeau

NIJKERK – De beste van Nederland worden. Met dat doel ging Auto Nol Groep de BOVAG-verkiezing: beste autobedrijf van 2016/2017 in. Om zoveel mogelijk stemmen te verzamelen verlootte eigenaar Arnold Koops een bijzondere prijs onder de leden van VV Sparta Nijkerk.

“Meedoen aan een verkiezing is vergelijkbaar met een teamsport”, zegt Arnold Koops. Daarom heeft Koops enige tijd geleden een bijzondere actie op touw gezet. “Auto Nol maakte kans op de titel, maar daarvoor moesten we zoveel mogelijk stemmen. We hebben de leden van VV Sparta Nijkerk gevraagd om op ons te stemmen. In ruil daarvoor verloten wij één jaar contributie.”

Stad van kampioenen
En met succes. Want er kwamen honderden stemmen binnen. Uit de kansmakers werd Rilana de Wit uiteindelijk de gelukkige winnaar. Onlangs is het cadeau officieel verzilverd bij VV Sparta Nijkerk. “Nijkerk is de stad van kampioenen. Op het veld én op de weg”, zegt Koops. En dat blijkt. Want de eigenaar van Auto Nol heeft de tweede plaats behaald en is daarmee het op één na beste autobedrijf van Nederland. Een fantastische prestatie!

www.autonol.nl

Geplaatst op: 05-09-2017