‘Business seat’ voor elk lid tijdens de Salentein Cup

In augustus vond de Salentein Cup plaats. Het toernooi waarin de top van de amateurvoetbal tegenover elkaar staat. Georganiseerd door VV Sparta Nijkerk in samenwerking met ASV De Dijk, Spakenburg en IJsselmeervogels.

Hoofdsponsor van het toernooi is Landgoed de Salentein. Vanwege de regionale bekendheid van het landgoed vond het toernooi niet alleen in Nijkerk, maar ook in Bunschoten en Spakenburg plaats. Op de dinsdag- en woensdagavond werden aan de Blauwe en Rooie zijde van de Westmaat, de wedstrijden IJsselmeervogels-Sparta Nijkerk (1-1) en Spakenburg-ASV De Dijk (2-1) gespeeld. De slotronde vond plaats op zaterdag 12 augustus op een drukbezochte Ebbenhorst in Nijkerk. Een verrassend sterk Sparta Nijkerk werd, na een knappe 2-1 overwinning op Spakenburg, toernooiwinnaar.

Leden van de businessclub konden de Salentein Cup vanuit een extra luxe positie volgen. Vanuit de businesshome waren alle voorbereidingen van de verenigingen exact te volgen. Daarnaast was er voor ieder lid een business seat gereserveerd tijdens de wedstrijden van VV Sparta Nijkerk.

Het toernooi was ook dit jaar weer een groot succes. De organisatie heeft aangegeven het evenement volgend jaar opnieuw te willen organiseren.

Geplaatst op: 05-09-2017