TODD Reclamestal verandert in SIGNPLOEG & RECLAMESTAL

AMERSFOORT – Vanaf september is TODD Reclamestal getransformeerd in twee merken inclusief gloednieuwe stal. Nu kunnen beide merken verder groeien en groter worden! “Wees niet bang, we gaan door met dezelfde drive, dezelfde humor en hetzelfde karakter”, aldus Richard Todd.

In 1999 begint het allemaal met Todd’s passie voor creatie. Met een ruwe start begonnen, maar de wil om er iets van te maken is groot en dat heeft het bedrijf gemaakt waar het nu is. De positieve vibe die er heerst zorgt ervoor dat alle talenten benut worden. Nu 19 jaar later zie je het resultaat van jaren ploegen, doelen stellen en heel veel plezier hebben in datgene wat ze doen.

Het resultaat is dus een nieuwe stal, naar eigen ontwerp, met een eigen visie. Ook over het interieur is tot in de puntjes nagedacht. Het pand staat centraal voor de creatie binnen het bedrijf. Met interieurstyling uit de Reclamestal en bewegwijzering, neon-verlichting, printerieur en gevelreclame uit de Signploeg. Door de groei van het bedrijf kon de nieuwe stal gerealiseerd worden.

Bij deze groei hoort ook een andere manier van werken. Wat betekent dat het bedrijf in twee merken wordt gesplitst. De denkers in de Reclamestal en de doeners bij de Signploeg. Deze merken vragen ook om een verschillende benadering van klanten, daarom is de splitsing zo belangrijk. Het geeft de ruimte om te groeien.

Het voelt als een hele grote verandering. Nieuwe merken, een nieuwe werkomgeving. Maar Todd geeft aan dat hij het heel belangrijk vindt dat het één team blijft. ‘’De mensen maken het bedrijf, zij zorgen ervoor dat de vibe positief blijft.” Ook de slogan blijft hetzelfde. “Goede reclame hoeft echt niet uit een grachtenpand te komen.” Dat komt ook gewoon uit deze mooie stal!

www.todd.nl

Geplaatst op: 04-09-2018