Zilversponsorschap voor Online Leadbox

NIJKERK – Online Leadbox treedt als zilveren sponsor toe tot de Businessclub V.V. Sparta Nijkerk.

Online Leadbox richt zich op het ontzorgen van bedrijven op het gebied van online marketing. Vanuit het pand aan de Paasbosweg 8 helpen zij ondernemers bij het behalen van doelstellingen op het gebied van leadgeneratie, social media, vindbaarheid, online verkoop, zichtbaarheid en naamsbekendheid. Dat draait volgens eigenaren Freddy Bouw en Gerrit Hopster allemaal om de inzet van uiterst effectieve online marketing. Op het goede moment onder de aandacht zijn bij de juiste klant. Samen met een team van tien medewerkers bedenken en creëren zij dagelijks concrete en praktische strategieën voor hun klanten.

“De wereld om ons heen verandert”, vult Gerrit aan. “De uitgangsprincipes van marketing en reclame zijn niet verdwenen, maar getransformeerd naar nieuwe podia. Weet je daar met een slimme strategie op in te spelen, dan maak je het verschil.” Ondernemers die benieuwd zijn hoe het internet voor hun bedrijf kan werken worden door Online Leadbox uitgenodigd eens binnen te lopen of één van hen aan te spreken in de Businesslounge tijdens een middagje Sparta.

www.onlineleadbox.nl

Geplaatst op: 04-09-2018