Schoonderbeek gaat overeenkomst aan met Sparta

AMERSFOORT – De samenwerking die Bouw- en Aannemingsbedrijf Schoonderbeek uit Amersfoort en Van den Tweel Vastgoed bij tijd en wijle aangaan, heeft voor de Businessclub van Sparta Nijkerk mooie gevolgen. Omdat partijen elkaar mede door toedoen van de club hebben gevonden, ging de Amersfoortse bouwonderneming onlangs een meerjarige Platina-Sponsorovereenkomst aan.

Om die reden lieten de partijen onlangs op het kantoor van de Nijkerkse ondernemer Gerard van den Tweel de champagne knallen. “De bedrijven Van den Tweel en Schoonderbeek hebben inmiddels een fraaie stap gezet om nader te gaan samenwerken. Om die reden hebben wij Gerard toegezegd dat wij de club, waarvan hij reeds enkele jaren hoofdsponsor is, óók graag ondersteunen. Dat doen we bovendien, omdat de eerste kennismaking binnen de Businessclub van Sparta Nijkerk heeft plaatsgevonden. Een mooie aanleiding dus om naar beide partijen onze dankbaarheid uit te spreken”, sprak algemeen directeur Evert Schoonderbeek direct na ondertekening van de sponsorovereenkomst.

Mooi gebaar
Ook Gerard van den Tweel reageerde enthousiast: “Mooi dat een Amersfoorts bedrijf Sparta Nijkerk wil ondersteunen. Dat dit voortkomt uit onze samenwerking en als een soort geste naar ons bedrijf én de club wordt gezien, vind ik bovendien een mooi gebaar”.

Nieuwbouw
Namens de Businessclub kon voorzitter Nico Fiegen zijn vreugde nauwelijks onder stoelen of banken schuiven: “Uit het feit dat hier sprake is van een Platinacontract blijkt wel dat wij het niet alleen over een langjarig contract hebben, maar ook nog eens over een substantiële sponsorbijdrage. In overleg met de vereniging is afgesproken dat wij de sponsorbijdrage van Schoonderbeek volledig aan de nieuwbouw zullen besteden. Evenals bouwprojecten in het verleden zullen we die ook weer proberen te realiseren door zelfwerkzaamheid en met behulp van onze sponsors. Dat wij nu ook een toonaangevend bedrijf aan ons sponsorbestand hebben mogen toevoegen, daar zijn we enorm trots op!”

Schoonderbeek is zeker geen onbekende in de regionale en zelfs nationale sportwereld. Het bedrijf treedt in het betaalde voetbal op als sponsor van FC Utrecht, maar ook in de regio is Schoonderbeek steeds vaker in en om de velden te zien. SV Spakenburg, RODA ’46, Hoogland en CJVV zijn zomaar een paar clubs waar het bedrijf zich niet onbetuigd laat.

www.schoonderbeekbouw.nl

Geplaatst op: 16-11-2022