Kennismaken met een middagje Sparta Nijkerk

Regelmatig verwelkomen wij potentiële sponsors bij thuiswedstrijden van ons eerste team. Voorafgaand aan de wedstrijd bieden wij ze een lunch aan, vertellen we ze wat over de voetbal- en businessclub en beschouwen met onze hoofdtrainer, Eric Speelziek, de wedstrijd voor.

Daarna laten we onze gasten gedurende die middag verder kennismaken met ’t Middagje Sparta Nijkerk. En dat alles niet zonder succes, de meeste ‘nieuwelingen’ zijn na zo’n middag erg enthousiast en een groot gedeelte sluit zich uiteindelijk ook aan bij onze Businessclub.

Daardoor groeien wij nog steeds en onlangs verwelkomden wij zelfs de 200e sponsor! Omdat we er zeker van zijn dat er nog veel meer ondernemers zijn die het naar hun zin zullen hebben bij Sparta Nijkerk blijven wij op zoek naar geïnteresseerden. Het kan zijn dat u gebeld wordt door onze mensen, wellicht lopen we u zomaar ergens tegen het lijf maar u mag ook zelf contact opnemen via 06 – 5334 0137 of via mail: rijkveer@businessclubspartanijkerk.nl.

Daarnaast zou ik ook een beroep willen doen op ondernemers die onze club al kennen en al lid zijn. Mocht u in uw familie of vrienden- en kennissenkring iemand hebben die misschien ook eens kennis wil maken met “’t Middagje”, schroom niet. Wij bieden graag de mogelijkheid om iemand kosteloos kennis te laten maken met de Businessclub. Spreek ons maar gewoon eens aan, maar bellen of mailen mag natuurlijk ook.

Rijk Veer
(namens het bestuur Businessclub Sparta Nijkerk)

Geplaatst op: 16-11-2022