Ondernemende en nieuwe voorzitter voor BHN

NIJKERK – Als iemand weet hoe het is om tegen de wind in te ondernemen is het René Krebber. Na de start van zijn online cateringplatform Zakelijk Bezorgd ging de horecasector op slot. Begin dit jaar nam hij de uitdaging aan van het voorzitterschap van de BHN.
Zijn meer dan twintig jaar praktijkervaring in de catering leerde hem dat er nog een wereld te winnen is op het gebied van duurzaamheid. Duurzame disposables, streek- en biologische producten, restverwerking van ingrediënten, gescheiden afvalstromen en catering binnen een straal van tien kilometer: het zijn stuk voor stuk voorwaarden waaraan cateringbedrijven moeten voldoen om onderdeel uit te kunnen maken van het bestelplatform van Krebber.

Voorzitterschap
Als er straks weer drukke tijden aanbreken, zal hij dat gaan combineren met het voorzitterschap waarvoor hij begin dit jaar werd gevraagd. “Ik heb er goed over nagedacht, want behalve bestuurder ben je als voorzitter ook belangenbehartiger richting de gemeente en andere gesprekspartners. Verduurzaming van bedrijventerreinen, mobiliteit, de verbreding van de A1; het zijn stuk voor stuk onderwerpen die momenteel actueel zijn en de aandacht vragen.” In een goede harmonie de best mogelijke oplossingen bewerkstelligen, dat is daarbij zijn uitgangspunt. Bovendien wil hij regelmatig in gesprek gaan met BHN-leden, zich verdiepen in hun bedrijfsvoering, ondernemers met elkaar in verbinding brengen en een bijdragen leveren aan zinvolle bijeenkomsten met een gezellig karakter. Te beginnen bij de Algemene Ledevergadering, waarin hij samen met de andere nieuwe bestuursleden wordt voorgesteld.
www.zakelijkbezorgd.nl

Geplaatst op: 21-04-2021