Mooie ontwikkelingen binnen de BHN

NIJKERK – Het eerste halfjaar van 2024 zit erop: een mooi moment om terug te blikken. De BHN is volop in ontwikkeling!

Duo-lidmaatschappen
De introductie van de duo-lidmaatschappen eind vorig jaar zorgde voor een flink aantal nieuwe leden. Het duo lidmaatschap geeft je de mogelijkheid om altijd een collega mee te nemen naar onze inhoudelijke, gezellige en smakelijke bijeenkomsten. Ook interesse in een duo-lidmaatschap? Mail naar info@bhninfo.nl voor meer informatie.

Nieuwe ondernemers sluiten zich aan
Via de website ontvangt de BHN met grote regelmaat nieuwe aanmeldingen van ondernemers die zich als lid willen aansluiten bij de BHN. Dat is natuurlijk geweldig nieuws! Hieronder bevinden zich veel jonge ondernemers, en daar is de BHN heel blij mee. Jonge ondernemers zijn immers de toekomst van ondernemend Nijkerk.

Mooie opkomst bij evenementen
Maandelijks worden er evenementen georganiseerd, waarbij telkens een groot aantal van onze leden aanwezig is. Dit jaar begon met een geslaagde nieuwjaarsborrel bij Alberto’s Italian. Tijdens de ALV in maart was er voor de leden van de BHN een interessante inspiratiesessie over AI, gegeven door Laura Hamer. In april organiseerde het bestuur een spontane DoMiBo in Hoevelaken en in mei een speciale bijeenkomst over netcongestie in samenwerking met de Rabobank.

Functies binnen bestuur beschikbaar
Wil jij ons enthousiaste bestuur komen versterken? Vanaf oktober zijn we op zoek naar een nieuw bestuurslid PR & Communicatie en per januari zoeken we een nieuwe secretaris. Interesse? We komen graag met jou in contact via info@bhninfo.nl!

www.bhninfo.nl

Geplaatst op: 04-06-2024