Alberto’s Italian sluit zich aan bij BHN

NIJKERK – Aberto’s Italian heeft zich aangesloten bij de BHN. Tijdens de nieuwjaarsreceptie konden leden al nader kennismaken met het cateringconcept, dat zich onder leiding van Lyanne van den Berg en Albert Hotzky steeds verder ontwikkelt.

Naast Alberto’s Italian in Nijkerk werd twee jaar geleden een nieuwe vestiging geopend in Barneveld. Maar niet alleen de twee restaurants, ook de cateringtak De Keukenploeg van Alberto’s Italian is volop in ontwikkeling en wordt dit jaar officieel gelanceerd.

Lidmaatschap BHN“Door de jaren heen kwamen er steeds meer aanvragen voor catering”, vertelt Lyanne. “Van daaruit is de productiekeuken ontstaan, die in Barneveld is gevestigd: een high-end werkplek waar koks alle denkbare gerechten bedenken en maken voor een bedrijfsfeest of evenement. Denk aan een buffet met uitgebalanceerde gerechten van goede kwaliteit die je kunt laten bezorgen of komt ophalen. Een barbecue met stoere en verrassende gerechten van de Bad Ass Smoker of barbecue. Of een exclusieve fine dining, helemaal verzorgd naar jouw stijl of concept.”

Lidmaatschap BHN
Het lidmaatschap van de BHN is voor Alberto’s Italian niet meer dan vanzelfsprekend, vindt Lyanne. “Inmiddels heb ik wat evenementen bezocht. Vooral bedrijfsbezoeken vind ik interessant. Even een kijkje achter de schermen van een bedrijf, daar word je altijd wijzer van. En natuurlijk is het leuk om andere ondernemers te ontmoeten. Ik kom veel oude bekenden tegen, maar ontmoet ook steeds weer nieuwe mensen. Dat houd je in beweging en zo krijg je steeds weer nieuwe inspiratie en input. Echt een club waar je met meer energie weggaat dan dat je er binnenkwam.”

www.albertositalian.nl

Geplaatst op: 04-06-2024