Nieuwe penningmeester BHN-bestuur

NIJKERK – De BHN verwelkomde eind 2022 een nieuwe penningmeester. Als professional op het gebied van financiën, logistiek en zorgprocessen brengt Mirjam Betten behalve de nodige ervaring ook een flinke dosis enthousiasme in.

Met haar onderneming FinStones ondersteunt Mirjam Betten Nederlandse ziekenhuizen bij het implementeren van ICT-systemen. Dat doet ze samen met een zevenkoppig team, vertelt ze, maar de verwachting is dat het bedrijf de komende vijf jaar flink zal groeien. “De zorg is een grote branche, en naast ziekenhuizen willen we ons ook gaan richten op kleinere zorginstellingen. Het is onze ambitie om de komende jaren het team te verdriedubbelen.”

Mirjam’s betrokkenheid bij de BHN dateert al van een flink aantal jaar geleden. “Mijn echtgenoot was al lid”, vertelt ze. “Sinds vier jaar wonen we in Hoevelaken en ik was op zoek naar een manier om maatschappelijk en zakelijk meer betrokken te raken in mijn nieuwe woonplaats. Op de jaarlijkse Dorpsdag kwam ik BHN-voorzitter René Krebber tegen. We raakten aan de praat en hij gaf aan dat er een bestuursvacature was. Na een bezoekje aan een bestuursvergadering leken mijn financiële ervaring en mijn enthousiasme een goede combinatie voor de functie van penningmeester.”Haar indruk na de eerste paar maanden? “Het BHN-bestuur is ambitieus, heeft plannen om te groeien en heeft hart voor ondernemers. Inhoudelijk zijn de bijeenkomsten goed, gezellig en inspirend. Daarop zullen we het komende jaar voortborduren. Wil je als ondernemer je netwerk verrijken en kennis delen met mede-ondernemers? Dan is de BHN een leuke en laagdrempelige club om bij aan te sluiten.”

Geplaatst op: 15-02-2023