BHN reikt cheques uit aan maatschappelijke organisaties

GEMEENTE NIJKERK – Vier lokale maatschappelijke organisaties hebben eind 2022 van Bedrijvenkring Hoevelaken Nijkerk een cheque overhandigd gekregen. Het gaat om Hospice Nijkerk, Dierenambulance Nijkerk, Voedselbank Nijkerk en het lokale Glazen Thuis.

De symbolische cheques werden rond de kerstdagen uitgereikt door BHN-bestuursleden René Krebber en Corine Feenstra. “Met deze gift willen we als Bedrijvenkring Hoevelaken Nijkerk, namens onze leden, diverse maatschappelijke organisaties een warm hart toedragen”, aldus voorzitter René. Hospice Nijkerk, Dierenambulance Nijkerk en Voedselbank Nijkerk ontvingen de cheque van duizend euro net voor kerst.

De vierde cheque werd op 14 december uitgereikt aan de vrijwilligers van het Glazen Thuis. Deze goededoelenactie stond dit jaar in het teken van inwoners en ondernemers die (tijdens de energiecrisis) wel een lichtpuntje konden gebruiken. René: “Volgend jaar gaan we het iets anders doen. Dan willen we als BHN met elkaar een ‘Doe-dag’ organiseren voor een maatschappelijke organisatie.”

Geplaatst op: 15-02-2023