Nieuw en ondernemend bestuurslid BHN

NIJKERK – In verband met het afscheid van Corine Feenstra is Iris Veenstra voorgedragen en verwelkomd als nieuw bestuurslid van de BHN.

In haar nieuwe rol houdt ze zich bezig met de PR en communicatie van de BHN. Ze voelt zich als Nijkerkse zeer betrokken bij de gemeente, vertelt ze. “Met het vertrouwen van de leden die instemden met mijn benoeming én mijn achtergrond zet ik mij graag in voor het lokale ondernemerschap hier in Nijkerk. Ik ben blij en vereerd met deze nieuwe rol en ga me samen met de andere bestuursleden met trots en passie inzetten voor de leden van de BHN.”

Gebiedsmarketing
Iris werd geboren in Amersfoort en groeide op in Nijkerk. Na de studies Internationale Bedrijfscommunicatie in Nijmegen en Parijs, en de master Beleid, Communicatie en Management in Utrecht, ging ze als (online) marketeer zelfstandig aan de slag. “Ik richt me voornamelijk op gebiedsmarketing. Samen met collega-ondernemers houd ik me bezig met marketing, branding en communicatie van steden, binnensteden en winkelgebieden. We werken voor diverse winkelcentra en gemeenten. Met veel plezier ben ik bijvoorbeeld al langere tijd betrokken bij Lekker Nijkerk. Daarbij werk ik samen met ondernemers en de gemeente, een combinatie waar ik veel energie van krijg!”

Geplaatst op: 13-08-2023