Dijkham Bouw nieuwe Gouden Sponsor van Sparta Nijkerk

NIJKERK – Met trots stellen wij Dijkham Bouw voor als sponsor van Sparta Nijkerk. Als lokale onderneming zijn zij altijd op zoek naar manieren om betrokken te zijn bij de gemeenschap en het ondersteunen van lokale initiatieven.

Dijkham Bouw bestaat uit een hecht team met een familiaire sfeer; daar zijn ze trots op. Samen willen ze op succesvolle wijze een optimale werkomgeving realiseren in de bedrijfshuisvesting voor opdrachtgevers in Nederland. De opdrachtgevers moeten met een goed gevoel terug kunnen kijken op de voorbereiding, het bouwproces en de nazorg. Dijkham zet in op langdurige samenwerkingen en werkplezier met hun bouwpartners; dat is hun kracht. Bij de uitvoering van de projecten zijn veiligheid, kwaliteit, duurzaamheid en gezondheid hun prioriteiten.

Een belangrijk uitgangspunt is dat zij naast hun opdrachtgevers staan. Door hun klantgerichtheid en ruim 50 jaar ervaring in de bedrijfshuisvesting kunnen ze gezamenlijk het beste resultaat creëren en opdrachtgevers ontzorgen. Zij zijn open, eerlijk en transparant in hun communicatie. Door het continu ontwikkelen en uitbreiden van hun kennis en ervaring op de verschillende vakgebieden spelen ze in op de kansen in de markt en kunnen we opdrachtgevers nog beter bedienen.

Als sponsor streven ze naar een langdurige en vruchtbare samenwerking. Zij zijn blij om hun naam te verbinden aan Sparta Nijkerk. De club is dan ook erg blij met Dijkham Bouw als sponsor. Samen gaan we een geweldig avontuur tegemoet, gevuld met sportieve successen, gemeenschapsbetrokkenheid en onvergetelijke momenten op en naast het veld!

www.dijkhambouw.nl

Geplaatst op: 12-08-2023