New York Pizza Nijkerk valt in de prijzen

NIJKERK – Smaakvolle pizza’s, een steengoed team, een omzet waar je u tegen zegt en een grote klanttevredenheid. Deze ijzersterke combinatie leverde New York Pizza Nijkerk maar liefst twee awards op.

En daar zijn eigenaren én BHN-leden Anne en Arjen Swart samen met hun team heel trots op, vertelt Anne. De prijzen werden bekendgemaakt op de landelijke franchisedag van New York Pizza, waar ze tot hun verrassing tot twee keer toe op het podium werden uitgenodigd. De eerste prijs was te danken aan vele honderden tevreden klanten die hen de hoogste beoordelingen toekenden. De andere prijs was minstens zo eervol: sinds mei dit jaar mogen Anne en Arjen mogen zich Franchisenemer van het Jaar noemen.

Topteam van jongens en meiden
Het vaste team van New York Pizza Nijkerk speelt een grote rol in het succes van ‘de winkel’, zoals Anne hun onderneming noemt. “We leiden onze jongens en meiden van het begin af aan op zoals wij het graag zien. We willen dat zij het naar hun zin hebben hier, maar ook dat ze alles doen om het werk op rolletjes te laten lopen. Klanttevredenheid speelt daarin een hoofdrol. Overal kan iets misgaan, maar we proberen altijd in contact te zijn met klanten en te zorgen dat ze het goede gevoel bij ons hebben en houden. We hebben snelle bezorgtijden en kunnen bovendien grote bestellingen aan. Dat maakt ons ook interessant voor bedrijven en organisaties hier in de buurt.”

Bij hen brengen de bezorgers van New York Pizza Nijkerk dagelijks verse pizza’s, kipgerechten, lasagne en cannelloni. “Voor de lunch bijvoorbeeld, maar ook voor de vrijdagmiddagborrel of als medewerkers tijdens etenstijd nog aan het werk zijn. We hebben hier in Nijkerk een grote, vaste klantenkring die ons weet te waarderen.”Het lidmaatschap van de BHN? Daar wordt volop gebruik van gemaakt. “Ik leer elke gelegenheid dat we bij elkaar komen wel weer nieuwe mensen kennen. En we zien natuurlijk veel bekende gezichten. Het is altijd gezellig en interessant. We zijn graag betrokken bij de Nijkerkse gemeenschap en dat doen we op allerlei manieren. Daar hoort ook het ondernemersnetwerk bij!”

Zakelijk account
Bedrijven kunnen bij New York Pizza gratis een zakelijk account aanmaken. Hier kunnen ondernemers op factuur bestellen en moeiteloos online pizza’s en andere gerechten bestellen, die binnen no time bezorgd worden. “Heel handig als er bijvoorbeeld overgewerkt moet worden, maar ook voor de catering van de bedrijfsborrel! Eén factuur, geen declaraties of bonnetjes, ideaal!”

www.newyorkpizza/zakelijk

Geplaatst op: 14-08-2023