Hoe meer zielen, hoe meer vreugd

Niks zomervakantie, maar een opknapbeurtje, grote schoonmaak en de voorraad aanvullen. Dát was wat er de afgelopen weken in het van den Tweel Vastgoed Businesshome gebeurde, zodat we weer klaar zijn voor het nieuwe seizoen.

Gezellige drukte rond thuiswedstrijden van ons eerste team, een drankje en een royaal buffet; dat mogen de sponsors van Sparta Nijkerk ook nu weer verwachten. Zoals u ook op deze pagina’s weer kunt zien hebben zich ook in de zomermaanden veel ondernemers gemeld om zich aan te sluiten bij de gezelligste Businessclub van Nederland. En het mag dan behoorlijk vollopen op wedstrijddagen, wat mij betreft kan er nog meer bij (de bouwplannen zijn weliswaar wat uitgesteld maar zeker niet afgesteld, we hopen snel nog meer comfort te kunnen bieden). Ook nieuwsgierig naar het Middagje Sparta Nijkerk? Bel of mail gerust. En tegen bestaande leden zou ik nogmaals willen zeggen: neem gerust eens een collega-ondernemer mee. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Rijk Veer (namens het bestuur Businessclub Sparta Nijkerk)

Geplaatst op: 11-08-2023