Gert Snapper introduceert alvast de ‘1 meter samenleving’

NIJKERK – Dat de selectie van Sparta Nijkerk 1 veel talent bezit was al duidelijk, maar dat ook het korps van stewards een topper-in-de-dop bezit is inmiddels ook duidelijk geworden.

Voorafgaand aan de thuiswedstrijden van het vlaggenschip neemt een tweetal sponsors of clubmensen de zogenaamde Van Deuveren en Blankestijn Precisietrap. Vanaf de zijlijn dient de bal in één poging zo dicht mogelijk bij de op de middenstip geplaatste vlag van VDB getrapt te worden. Er verschijnen talenten van uiteenlopend kaliber aan de zijlijn maar niemand deed het zo nauwkeurig als Gert Snapper, al een aantal jaren steward van de club. Hij legde bij zijn poging de bal op slechts één meter van de vlag. Daarmee werd hij voor minstens een seizoen houder van de VDB Bokaal. Namens de sponsor nam Snapper uit handen van de Businessclub van Sparta Nijkerk breed grijnzend zijn prijs in ontvangst. Volgend seizoen krijgt hij uiteraard de kans om zijn trofee te verdedigen.

Geplaatst op: 25-06-2020