Ook Internetlab treedt toe tot Business Club

NIJKERK – Het Nijkerkse bedrijf Internetlab heeft besloten toe te treden tot de Business Club van Sparta Nijkerk.

Namens de onderneming zegt Ricky Rellum: “In het internetlab zijn wij altijd bezig met het brouwen van online oplossingen voor onze klanten. We maken websites, online software en zijn experts in het leveren van online leeroplossingen. Na acht jaar redelijk anoniem vanuit Nijkerk gewerkt te hebben, is het de hoogste tijd om wat meer lokaal te ondernemen en betrokken te raken bij lokale ondernemers. Als echte voetbalfan is het daarom een kleine stap om Zilversponsor te worden en aan te sluiten bij de Business Club van vv Sparta Nijkerk.”

Geplaatst op: 25-06-2020